Wyższy poziom reklamy

Opakowania

Przeciętny klient kupuje oczami. Z tego oczywistego truizmu wynika prosta zasada – opakowanie ma znaczenie trudne do przecenienie. Opakowanie, a więc, karton, kartonik, saszetka, blister, obwoluta itd. mogą decydować o powodzeniu naszych produktów. W zalewie różnorodnych rozwiązań czym zaskoczyć? 

Formą kartonu, rodzajem zastosowanego materiału, kolorem, grafiką, sposobem uszlachetniania. W każdej z tych przestrzeni projektowych możemy miło Państwa zaskoczyć: niepowtarzalnym kształtem, sugestywną i konsekwentną grafiką (produkty mogą się układać w logiczną całość), także rzadko spotykanym materiałem, czy wyrafinowanym sposobem introligatorskiego uszlachetniania naszych kartonów, kartoników, pudełek.

W zestawie mamy bogaty asortyment uszlachetnień: techniki UV, szczególnie wyjątkowe na naszym rynku technikiH-UV, różnorodne sposoby lakierowania (łącznie kilkadziesiąt różnych surowców i technik), złocenie, tłoczenie,wycinanie itp.